Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Stödja avdelningen med bokning och samordning av konferenser och möten
- Föra minnesanteckningar vid utvalda möten
- Ge visst administrativt stöd till ledningen
- Ansvara för inköp av material och tjänster
- Samordna och sammanställa avdelningens svar till kontorsledningen
- Utföra besiktning av avdelningens fordon samt hantera övriga praktiska frågor kopplade till bilparken.
Vem är du?
För att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag uppfyller du följande:
- Relevant avklarad gymnasieutbildning
- B-körkort
- Arbetslivserfarenhet relevant för rollen
- Vana av administration
- Mycket goda kunskaper i MS Office
- Duktig skribent
- Mycket god allmän systemvana och kan obehindrat hantera och navigera sig i olika system
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Du behöver ha en god social kompetens och är självgående i ditt arbetssätt, vidare är du serviceinriktad, flexibel och prestigelös.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag som administrativ konsult. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar i mitten av augusti 2025 och förväntas pågå i cirka 6 månader. Viss möjlighet till distansarbete är aktuellt enligt ök med verksamheten.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck, elvira.bjoreback@jurek.se. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.